Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej pracy do wykonania. Wiele zatrudnianych osób na różnych stanowiskach ma wyznaczone im zlecenia oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają zazwyczaj podział na różne działy z adekwatnie przyuczonymi i wykwalifikowanymi ludźmi, fachowcami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy dostaje pracę w zawodzie w jakim jest przyuczony i posiada doświadczenie czy staż. W wielu przypadkach część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma uwzględnione różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak w najwyższym stopniu do klienta. Nieraz pracownicy wysyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele przydatnych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można znaleźć na naszej stronie nowa dyrektywa wdrożeniowa delegowanie. Wiele wartościowych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych podczas prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.